Reiseliv
Foto: Istock/AleksandarNakic
Klart for ny sesong av rekrutteringskampanjen Smak deg frem
Tredje runde av rekrutteringskampanjen "Smak deg frem" lanseres i disse dager. NHO Reiseliv er en av initiativtakerne bak kampanjen, hvor målet er å vise mulighetene som ligger i utdanningsprogrammet Restaurant- og matfag.
− For oss er det viktig å vise at videregående skole ikke handler om hva du blir, men heller om hva du lærer. Gjennom Smak deg frem-filmene viser vi frem den viktige kompetansen og de ettertraktede egenskapene de unge får ved å velge nettopp Restaurant- og matfag – og det er ikke rent få, sier politisk rådgiver på kompetanse og rekruttering i NHO Reiseliv, Henrik Hamborg.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Bærekraftig hotellsatsing i Liabygda
Strawberry lanserer nytt forretningssegment
Rekordhøy verdiskapning i norsk reiseliv
Flere søker førjulsmagi utenfor Norge
Norwegian lanserer 12 nye ruter i sommerprogrammet for 2026
Mest leste artikler
Strawberry bytter til Svanemerket: En ny standard for miljøvennlige hoteller
Airbnb utforsker nye vekstmuligheter i globale markeder
Turismevekst i Nord-Norge: Utfordringer med useriøse aktører i Lofoten
Oppdag de første Radisson Individuals-hotellene i Bergen
Ulovlig nordlysturisme i Tromsø: Turistselskaper bøtelagt for manglende løyve