Reiseliv
Cathrine Pia Lund, administrerende direktør i Svanemerket.
CF-Wesenberg, kolonihaven.no
Lav tillit til grønn markedsføring i Norge
Syv av ti nordmenn mener virksomheter overdriver hvor miljøvennlige produktene deres er. Få stoler på at et produkt som er markedsført som miljøvennlig, bærekraftig eller klimanøytralt faktisk er det, ifølge en ny forbrukerundersøkelse fra Svanemerket.
Undersøkelsen, som er gjennomført av Ipsos, viser at kun 21 prosent av norske forbrukere stoler på at produkter som markedsføres med ord som bærekraftig faktisk er det, og mange irriterer seg over grønne påstander uten noen forklaring. De som er aller mest opptatt av å leve bærekraftig, irriterer seg mest.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Budsjettkuttet vil få store konsekvenser for Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger leiekontrakter og planlegger tre totalrenoveringer
Fyllingsgrad-rekord for Norwegian konsernet i november
Ekstraordinær vekst for lokalmat innen storhusholdning
Klassisk Bordeaux til god pris
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Skatteetaten intensiverer kontroller av serveringssteder i julebordsesongen
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Malling kjøper Hotelia: Blir ledende hotellrådgiver i Norden
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner