Reiseliv

Det er ingen enkle svar på hvorfor vi ikke er flinkere til å lytte oppmerksomhet til hverandre, men alle kan lære å lytte bedre, mener Rune Semundseth; forfatter av en ny bok om å lytte.

Leder, lær deg kunsten å lytte

Å være en god lytter er mer enn å holde kjeft og slippe andre til. Lær deg hvordan du blir en bedre lytter.

Publisert Sist oppdatert

Ingen av oss er gode lyttere hele tiden, men flere ledere ville tjent på å være bedre lyttere oftere. Det er verdt innsatsen, mener Rune Semundseth; som er ute med boken «Lyttekunsten». Medarbeidere som har en leder som lytter til dem, føler seg både mer sett og mer verdsatt. Noe som igjen sannsynligvis påvirker både hvordan de gjør det og har det på jobben, mener forfatteren.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS