Reiseliv
Det er ingen enkle svar på hvorfor vi ikke er flinkere til å lytte oppmerksomhet til hverandre, men alle kan lære å lytte bedre, mener Rune Semundseth; forfatter av en ny bok om å lytte.
Istock, pixelfit
Leder, lær deg kunsten å lytte
Å være en god lytter er mer enn å holde kjeft og slippe andre til. Lær deg hvordan du blir en bedre lytter.
Ingen av oss er gode lyttere hele tiden, men flere ledere ville tjent på å være bedre lyttere oftere. Det er verdt innsatsen, mener Rune Semundseth; som er ute med boken «Lyttekunsten». Medarbeidere som har en leder som lytter til dem, føler seg både mer sett og mer verdsatt. Noe som igjen sannsynligvis påvirker både hvordan de gjør det og har det på jobben, mener forfatteren.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP