– Det er skapt et bilde av at Lofoten er overturistifisert gjennom hele sommeren. Sannheten er langt mer nyansert, sier reiselivssjef Line Renate Samuelsen i Destinasjon Lofoten
Rune Stoltz Bertinussen/NTB
Medienes bilde av «turist-kaos» i Lofoten, fører til avbestillinger
Mediesaker om «turistkaos» i Lofoten fører til avbestillinger og telefoner fra internasjonale medier, sier reiselivssjef, som mener sannheten er mer nyansert.
– De siste ukene har jeg vært i kontakt med flere hoteller
som melder om avbestillinger linket til mediedekningen i norske og
internasjonale medier, sier daglig leder og reiselivssjef Line Renate Samuelsen
i Destinasjon Lofoten i en pressemelding.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Kristiansand har verdens vakreste museum
De fleste reiselivsbedrifter mener markedet er godt eller tilfredsstillende
Staten bruker 1,2 milliarder kroner i året på Hurtigruten og Havila
Viktig presisering i budsjettforliket
Lanserer SAS Holidays
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner
Filefjellstuene satser stort med ny hotellsjef Anna Fehrm
Store budsjettkutt truer Innovasjon Norges reiselivssatsing