Reiseliv
Næringsdepartementet avslutter saken mot Norwegian.
Javad Parsa / NTB
Næringsdepartementet avslutter saken mot Norwegian
Næringsminister Jan Christian Vestre (Ap) mente at Norwegian måtte tilbakebetale bonuser gitt under pandemien, men saken er nå avsluttet.
– Etter samtaler med vår juridiske rådgiver legger vi nå saken bort, da vi anser at staten ikke har mer å hente økonomisk på å ta videre initiativ overfor Norwegian, skriver statssekretær Halvard Ingebrigtsen (Ap) til Dagens Næringsliv.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
199,- 599,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
19,- 149,-
KJØP
Nylige artikler
Spår tidenes sommerhandel - turistkommunene kan vente seg rekordomsetning
Samferdselsdepartementet har svak oppfølging av Bane NORs eiendomsvirksomhet, mener Riksrevisjonen
Drikkevarer står for 40% av convenience-omsetningen i Europa
Nordmenn velger pris og sentral beliggenhet fremfor luksus
Tromsø først med vedtak om å innføre turistskatt
Mest leste artikler
Ytri Island Retreat på Træna: Norges mest avsidesliggende luksushotell
Skattekommisjonen vil øke reiselivsmomsen: NHO Reiseliv advarer om dyrere norgesferie
Frokostbuffé og matsvinn: Slik kan hoteller kutte svinn med mindre tallerkener
Cruiseavgift møter motstand i norske kommuner: Vil ha lavere sats
Unike Hoteller løfter salgsprosessen med bedre innsikt og 70 prosent konvertering