Reiseliv
Næringsdepartementet avslutter saken mot Norwegian.
Javad Parsa / NTB
Næringsdepartementet avslutter saken mot Norwegian
Næringsminister Jan Christian Vestre (Ap) mente at Norwegian måtte tilbakebetale bonuser gitt under pandemien, men saken er nå avsluttet.
– Etter samtaler med vår juridiske rådgiver legger vi nå saken bort, da vi anser at staten ikke har mer å hente økonomisk på å ta videre initiativ overfor Norwegian, skriver statssekretær Halvard Ingebrigtsen (Ap) til Dagens Næringsliv.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
199,- 599,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
19,- 149,-
KJØP
Nylige artikler
Internasjonale priser til norske cocktails
K-pop-feberen kommer til Tusenfryd
Turistboom og vekst i næringslivet gir omsetningsrekord for Hertz Norge
Virke reagerer på forslag om økt MVA på reiselivstjenester
Skattekommisjonen foreslår å øke reiselivsmomsen
Mest leste artikler
Rekordstor interesse for Norge som ferieland i Europa
Skattekommisjonen vil øke reiselivsmomsen: NHO Reiseliv advarer om dyrere norgesferie
Frokostbuffé og matsvinn: Slik kan hoteller kutte svinn med mindre tallerkener
Ytri Island Retreat på Træna: Norges mest avsidesliggende luksushotell
Cruiseavgift møter motstand i norske kommuner: Vil ha lavere sats