Reiseliv

Split i Kroatia vokser sterkt i popularitet hos nordmenn, ifølge KLM.

Nordmenn velger kortere reiser, både i avstand og lengde

Nordmenn velger kortere reiser innenfor Europa, fremfor lange ferieturer til fjerne destinasjoner, viser en ny analyse fra flyselskapet KLM. Undersøkelsen viser også at svenskene og danskene har endret reiseadferden sin som oss.

Publisert Sist oppdatert

­Selv om skandinaver nå reiser like ofte som før pandemien, observerer KLM betydelige endringer i reisevanene.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS