Reiseliv

Bjørn Kjos under en presentasjon av resultatene til Norwegian i 2019.

Norse-nisje eller Norwegian-bredde

Ingen krise, men påfallende at Bjørn Tore Larsen og Bjørn Kjos ser ut til å tenke ulikt om strategi for Norse Atlantic Airways.

Publisert Sist oppdatert

ANALYSE: Utholdenhet er et varemerke for Bjørn Kjos. I årevis kjempet han for å få etablert Norwegian som en nasjonal stolthet og global aktør innen luftfart.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS