Reiseliv

De som vil opp og frem innen norsk mat og drikke må henge med i den teknologiske utviklingen. Et helt nytt marked preget av banebrytende innovasjon er i ferd med å flytte både kunder, omdømme og omsetning.

Ny teknologi skal løfte den norske mat- og drikkebransjen til nye høyder

Et helt nytt marked preget av banebrytende innovasjon er i ferd med å flytte både kunder, omdømme og omsetning, skriver Umami Arena i en pressemelding.

Publisert Sist oppdatert

­Blant mange av våre utstillere som byr på nye løsninger møter du her tre spennende tech-aktører som gleder seg til å vise frem hva de har å by på når dørene åpnes på UMAMI ARENA den 14. februar:

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS