Reiseliv
Foto: Skistar
Nyheter i Trysil denne vintersesongen
Forbedret snøproduksjon, oppgraderte bakker og mer belysning. Den populære Høgekspressen øker kapasiteten på 10%, og betaling med VIPPS blir lansert.
– Som den største skidestinasjonen i Norge er vårt mål og videreutvikle skikjøringen og totaltilbudet til våre gjester for å skape enda flere minnerike fjellopplevelser. Det er stor interesse for en aktiv ferie på ski, og vårt mål om å optimalisere skikjøringen og helhetsopplevelsen er blant de viktigste langsiktige målene vi har. Forbedringstiltak til denne vinteren sammen med igangsatt detaljplanlegging for ny heis gjør at vi imøtekommer ønsker fra den store bredden av våre gjester fra inn- og utland samt alle hytteeierne, sier Gudrun Sanaker Lohne, Destinasjonssjef hos SkiStar Trysil.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Bærekraftig hotellsatsing i Liabygda
Strawberry lanserer nytt forretningssegment
Rekordhøy verdiskapning i norsk reiseliv
Flere søker førjulsmagi utenfor Norge
Norwegian lanserer 12 nye ruter i sommerprogrammet for 2026
Mest leste artikler
Strawberry bytter til Svanemerket: En ny standard for miljøvennlige hoteller
Airbnb utforsker nye vekstmuligheter i globale markeder
Turismevekst i Nord-Norge: Utfordringer med useriøse aktører i Lofoten
Oppdag de første Radisson Individuals-hotellene i Bergen
Ulovlig nordlysturisme i Tromsø: Turistselskaper bøtelagt for manglende løyve