Reiseliv

Omsetter innsikt til forbedringer

- Jeg er veldig stolt og takknemlig over å motta en slik pris. Takk til mine kollegaer i Scandic som spiller meg god, og er med på å utfordre gårsdagens sannheter for å tenke nytt og utvikle virksomheten videre, sier «Årets Unge Leder i Reisebransjen», CRM Manager i Scandic Hotels, Robert Amundsen (35).

Publisert Sist oppdatert

Hans innsats de to siste årene betegnes som eksepsjonell. Under Robert Amundsens ledelse har Scandics kundesenter vunnet Kundeserviceprisen de siste to årene, og i samme periode har han ledet innsatsen med å rekruttere rundt 130.000 nye medlemmer til lojalitetsprogrammet Scandic Friends. Med unntak av det første pandemiåret, har lojalitetsprogrammet vokst kontinuerlig, og i 2021 bidro det alene til nærmere 700.000 romnetter for Scandic Norge.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS