I oktober fikk et turistselskap i Tromsø en bot på 60.000 kroner for å ha brukt biler til persontransport uten løyve.
NTB/Rune Stoltz Bertinussen
Politiet aksjonerte mot ulovlig nordlysturisme
Politiet i Troms melder om ulovlig kjøring av nordlysturister. Mange saker har rot i at turistselskaper ikke har nødvendig løyve for persontransport.
I oktober fikk et turistselskap i Tromsø en bot på 60.000
kroner for å ha brukt biler til persontransport uten løyve, skriver politiet i
Troms i en pressemelding.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
199,- 599,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
19,- 149,-
KJØP
Nylige artikler
Stad skipstunnel skal likevel bygges
Cafe Watt snart klar for åpning på Savoy 1918
Røros og Østerdalen nummer 50 i Norge som Bærekraftig reisemål
Norwegian er Europas mest punktlige flyselskap
Det kan bli streikesommer i flytrafikken
Mest leste artikler
Hotellmarkedet i mai: Bergen alene med RevPAR-vekst blant storbyene
4 nye Michelin-stjerner til norske restauranter i Michelin Guide Nordic 2026
Ny riksavtale for hotell og restaurant: Enighet om forskuttering av sykepenger
Scandic etablerer Team Scandic i langrenn og forlenger avtalen med Norges Skiforbund
Toast Group og Palmer Group slår seg sammen: Ny tungvekter i horeca for vin og brennevin