Reiseliv

Reiseliv 2012 i rute

Publisert Sist oppdatert
- Drøyt fire måneder før messen åpner, kan vi konstatere at vi er i rute i forhold til vår visjon om å presentere fremtidens publikumsmesse 2.-4. mars 2012. Messen har allerede en tredjedel av tilgjengelig areal belagt. Det er gledelig å se at responsen fra markedet har vært meget god og at belagt areal ligger over det vi hadde på tilsvarende tid ifjor.Apollo, Google, Wikstrøm Reiser, Astrid Lindgrens Värld og mange av de nasjonale turistkontorene, er noen av dem som velger å satse stort på Reiseliv 2012. Spesielt hyggelig er det å høre at utstillerne har tro på de grepene som Reiseliv har tatt, sier prosjektleder .Reiseliv fortsetter samarbeidet med Fotomessen i 2012. Foto er i vinden som aldri før og messen vil ha flere utstillere og et bedre program enn noensinne. Reiseliv og Fotomessen vil neste år samarbeide tett i forhold til markedsføringen av arrangementene. Sammen skal vi bygge interesse fra et stort publikum gjennom en massiv markedskampanje i ukene før messen, sier Engelberg. Torill Engelberg

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS