Reiseliv

Rendyrker teknologi og tjenester for reiselivet

Gjennom de siste årene har Norwegian Experience utviklet og foredlet en stadig bredere produktportefølje.

Publisert Sist oppdatert

Det som begynte med hotelldrift og aktivitetsturisme, har forgrenet seg inn i reiselivsteknologi og spissede reiselivstjenester. Det tette samarbeidet med det kanadiske res-tech selskapet Zaui har ytterligere styrket kompetansen og satsningen på teknologi. På vei ut av pandemien vil de derfor rendyrke de respektive områdene – hotelldrift og teknologi – hver for seg for å spisse og forsterke satsningene i to selvstendige selskaper, Zaui Group og Norwegian Experience.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS