Norske deltagere på ITB China.

Scandinavian Tourist Board-kontoret i Kina legges ned

Danmark og Norge er enige om å stenge markedskontoret i Kina. Men Innovasjon Norge vil fortsette B2B-satsingen på det kinesiske markedet.

Publisert

Danmarks nasjonale turismeorganisasjon, Visit Denmark, legger ned markedskontoret i Kina og innsatsen deres rettet mot det kinesiske markedet. Antall besøkende til Danmark har ikke tatt seg opp til ønsket nivå etter pandemien. Avgjørelsen forsterkes ved at flere flyselskaper har lagt ned direkte flyruter mellom Danmark og Kina. Visit Denmark driver Scandinavian Tourist Board-kontoret i Kina i fellesskap med Innovasjon Norge.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS