Reiseliv
Stor kreativitet blant norske reiselivsmarkedsførere
SAS gikk til topps og vant den gjeveste prisen, under reiselivsnæringens «Oscar-utdeling», HSMAI-prisene, som fant sted på Radisson Blu Plaza Hotel i Oslo i slutten av januar. SAS fikk prisen blant annet for evnen til å «snu en negativ trend til positive resultater», som juryen uttrykker det. Dermed stakk flyselskapet også av med det tradisjonsrike Ferdaskrinet, som hvert år blir hovedvinneren til del for ett år.– I året som gikk så vi en voldsom kreativitet blant reiselivets markedsførere, noe som ga juryen stor jobb, sier , adm. dir i HSMAI.I tillegg til "Årets Reiselivsmarkedsfører", ble følgende vinnere kåret:, Gull: Ving, med web, TV, digitalt, print, radio, sosiale medier, PR, CRM/nyhetsbrev, events og blogg., Gull: SAS, med «Nye kabiner», Gull: Flytoget, med «Flytoget – alltid på skinner», Gull: Scandic Hotels, med «Havet», Gull: Star Tour, med «TUI Smartband», Gull: SAS, med «Rulletrappen» Gull: SAS, med «Juleflyet», Gull: Flytoget, med «Flytoget og vertskapsrollen»Serviceløftet/Tjenesteutvikling, Gull: Comfort Hotel Grand Central
Årets Reiselivsmarkedsfører 2015,Ingunn HofsethHSMAI Veiviser 2015, vinnere: NordNorsk Reiseliv, Visit Tromsø og Arena Lønnsomme Vinteropplevelser med Vinter Troms (i fellesskap),og Fursetgruppen.Den store Fremgangen 2015, vinner: Scandic Hotels NorgeÅrets nytenker 2015, vinner: HurtigrutenAndre gullvinnereKampanje, flermedierDigitale kampanjerReklamefilmKundedialogDen digitale vinnerSosiale medierSamfunnsansvar,PR
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP