Reiseliv
For andre måned på rad er passasjertallene hos Widerøe´s Flyveselskap lavere sammenlignet med 2022
Widerøe
Svake tall for Widerøe andre måned på rad
For andre måned på rad er passasjertallene hos Widerøe lavere sammenlignet med 2022. Totalmarkedet innenlands er lavere enn fjoråret samtlige uker siden uke 16. Nedgangen fra april og mai fortsetter inn i juni.
Widerøes produksjon er redusert mot fjoråret, likevel synker kabinfaktoren med nesten tre prosentpoeng. Dette er en liten bedring mot april, men likevel ikke tilstrekkelig til å demme opp for de kostnadsutfordringene vi ser som følge av valuta og drivstoffpriser. Den svake norske kronen er en stor utfordring for selskapet som har store kostnader i dollar og euro. Dette fører til svake resultater for selskapet.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Bærekraftig hotellsatsing i Liabygda
Strawberry lanserer nytt forretningssegment
Rekordhøy verdiskapning i norsk reiseliv
Flere søker førjulsmagi utenfor Norge
Norwegian lanserer 12 nye ruter i sommerprogrammet for 2026
Mest leste artikler
Strawberry bytter til Svanemerket: En ny standard for miljøvennlige hoteller
Airbnb utforsker nye vekstmuligheter i globale markeder
Turismevekst i Nord-Norge: Utfordringer med useriøse aktører i Lofoten
Oppdag de første Radisson Individuals-hotellene i Bergen
Ulovlig nordlysturisme i Tromsø: Turistselskaper bøtelagt for manglende løyve