Reiseliv

Svolvær-selskapet Adventure Tech har utviklet Bilberry, et booking- og operativsystem som forenkler hverdagen for opplevelsesbedrifter, og på kort tid har selskapet tatt 12 prosent markedsandel i Norge.

Tar reiselivstech internasjonalt

­ Svolvær-selskapet Adventure Tech tar markedsandeler med programvare for reiselivsbedrifter.

Publisert Sist oppdatert

– Bookingløsninger er det mange av. Vi mener vår er best, men det er alt det andre som skiller oss ut, sier salgsdirektør Jørn Sund-Henriksen i Adventure Tech.

Siden oppstart i 2019 har Svolvær-baserte Adventure Tech raskt etablert seg som et av de større teknologimiljøene i Lofoten, skriver Finansavisen.

Selskapet har utviklet Bilberry, et booking- og operativsystem som forenkler hverdagen for opplevelsesbedrifter, og på kort tid har selskapet tatt 12 prosent markedsandel i Norge.

Nå har selskapet ambisjoner ta en større posisjon internasjonalt.

– Vi har etablert oss i Storbritannia med et heleid datterselskap med fire ansatte, og signerte våre første internasjonale kunder på nyåret, sier Sund-Henriksen.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS