Reiseliv

Thon Hotels har blitt kåret til hotellbransjens mest bærekraftige merkevare i Norge. Bildet er fra resepsjonen på Thon Hotel Oslo Airport.

Thon Hotels utropt som den mest bærekraftige hotellmerkevaren i Norge

Utmerkelsen ble tildelt Thon Hotels gjennom Sustainable Brand Index™, Europas største uavhengige merkevareundersøkelse med fokus på bærekraft.

Publisert Sist oppdatert

­– Som en av Norges største hotellkjeder og eiendomsaktører har vi et betydelig miljøansvar. Derfor er vi veldig stolte over å toppe listen over hotellbransjens mest bærekraftige merkevare i årets Sustainable Brand Index™. Dette viser at det gode arbeidet vi gjør, blir verdsatt og at bærekraftsinnsatsen vår blir lagt merke til hos folk, sier Morten Thorvaldsen, konserndirektør i Thon Hotels.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS