Reiseliv

Topcamp med helhetlig digitalisering av gjesteopplevelsen

Topcamp, Norges ledende campingkjede med 10 destinasjoner spredt over hele landet, tar nå camping til et nytt nivå med innovativ digitalisering.

Publisert Sist oppdatert

­Som Nord-Europas første campingkjede, lanserer Topcamp denne våren den nyskapende tjenesten Check in by Topcamp.

Den nye tjenesten gjør det mulig for gjester å bestille, sjekke inn og sjekke ut direkte via mobilen - uansett tidspunkt, og utenfor vanlige resepsjonstider. Dette markerer et betydelig skritt fremover i Topcamps mål om å digitalisere og forbedre gjesteopplevelsen.

Ved hjelp av Check in by Topcamp, kan gjester enkelt åpne bommer og dører ved destinasjonene ved å bruke mobilen. Dette ikke bare forenkler prosessen for gjestene, men forbedrer også sikkerheten og bekvemmeligheten på tvers av alle Topcamp-fasiliteter. I tillegg til digital innsjekking, vil gjester fortsatt ha muligheten til å sjekke inn i resepsjonen. Dette gir fleksibilitet og sikrer at alle gjester kan føle seg komfortable med innsjekkingsprosessen.

- Vi er stolte av å være pionerer innen campingbransjen ved å introdusere Check in by Topcamp. Dette er et viktig skritt for oss i retning av å levere en enda mer sømløs og moderne opplevelse for våre gjester, sier Olle Aulin, daglig leder i Topcamp.

Powered by Labrador CMS