Annonse
– Utfordringen er å lage de gode produktene, som gjør det lett å besøke Norge i alle fire sesonger
Strategisk handlingsplan for Innovasjon Norges reiselivssatsing er nå klar. Her pekes det på fire innsatsområder (Kultur og natur/Kunstig Intelligens/Kongress/Ansvarlig ferdsel), som skal føre til at Norge innen 2030 skal være et av verdens mest bærekraftige reisemål, med en reiselivsnæring som er en betydelig bidragsyter til nasjonal verdiskapning.
Annonse
Nylige artikler
Air Lingus starter rute mellom Dublin og Oslo
– Utfordringen er å lage de gode produktene, som gjør det lett å besøke Norge i alle fire sesonger
Strawberry planlegger unik lifestyle-resort i Jönköping
Antall reisebookinger rundt nyttår øker kraftig
4 millioner passasjerer for Avinors lufthavner i november
Mest leste artikler
Oppdag de største reisetrendene for 2026: Personlige og meningsfulle opplevelser
Nye Radisson-hoteller i Bergen: Unike opplevelser med Magic Norway
Store budsjettkutt truer Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger hotellavtaler med store renoveringsplaner
Kaffeundersøkelsen 2025: Færre drikker kaffe, men konsumet øker