Reiseliv

Verdens mest vellykkede reiselivslogo 40 år

I år markeres 40 års jubileet for den internasjonale lanseringen av Turespaña-logoen, et verk av den spanske maleren Joan Miró.

Publisert Sist oppdatert

­Logoen var det første abstrakte symbolet som ble tatt i bruk i verden for å identifisere et lands merkevare, og suksessen var så stor at mange andre reisemål verden over siden kopierte ideen.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS