Reiseliv
Visit Svalbard har kunngjort implementeringen av sitt omfattende sett med retningslinjer for bærekraftig markedsføring
Anja K.J. Nordvålen
Visit Svalbard vedtar retningslinjer for bærekraftig markedsføring for å fremme ansvarlig turisme
Visit Svalbard som mål å skape en positiv innvirkning på miljøet, lokalsamfunn og dyreliv ved å fremme reisemålet på en etisk og bærekraftig måte.
Med utgangspunkt i troen på at ansvarlig markedsføring fører til bærekraftig turisme, anerkjenner Visit Svalbard sitt ansvar for å fremme et miljø der reisende kan oppleve Svalbards skjønnhet uten å skade de skjøre økosystemene. Som sådan styrer de nye markedsføringsretningslinjene bort fra villedende praksis, for eksempel bruk av nærbilder av isbjørn, noe som kan gi besøkende falske inntrykk av deres dyrelivsmøter på øygruppen.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP