KJEMPEMULIGHET: – Nordmenn har blitt mer opptatt av valgfrihet, og at alkoholfrie alternativer smaker digg. Det er en kjempemulighet for barer og restauranter i Norge!, sier Ragnhild Kaski, generalsekretær i Av-og-til.
iStock, MadamLead
For dårlig tilbud på alkofrie drikkevarer på bar og restaurant
Bare 2 av 10 nordmenn synes tilbudet av alkoholfrie drikkevarer på bar og restaurant er godt nok, viser en ny undersøkelse. – Serveringsbransjen sover i timen, mener Ragnhild Kaski i Av-og-til.
– Nordmenn har blitt mer opptatt av valgfrihet, og at alkoholfrie alternativer smaker digg. Det er en kjempemulighet for barer og restauranter i Norge! Men mange serveringssteder sover i timen.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Færre drikker kaffe, men vi drikker mer
Budsjettkuttet vil få store konsekvenser for Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger leiekontrakter og planlegger tre totalrenoveringer
Fyllingsgrad-rekord for Norwegian konsernet i november
Ekstraordinær vekst for lokalmat innen storhusholdning
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Skatteetaten intensiverer kontroller av serveringssteder i julebordsesongen
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Malling kjøper Hotelia: Blir ledende hotellrådgiver i Norden
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner