Restaurant

Et synlig vinskap gir både gjester og ansatte et tydelig signal om at her satses det på vin.

God vinlagring gir mersalg og bedre gjesteopplevelser

Servitører i en restaurant som har en praktisk og iøynefallende lagring av vin, kan spare mye tid, som de heller kan bruke til å gi gjestene service. – Det vil føre til øket salg og en bedre gjesteopplevelse, sier Ken Engebretsen, som leverer løsninger for vinlagring til både hotell- og restaurantbransjen, og private.

Publisert Sist oppdatert

I tillegg til å drive Norsk og Dansk Sommelier Utdannelse, står Ken Engebretsen og hans selskap Vinoteca Vinkjellere AS, også for bygging av vinkjellere, vinkabinetter og andre vinlagringsløsninger. De har en imponerende kundeliste, som omfatter mange kjente bedrifter i bransjen. Siden starten i 2004 har de bygget over 200 vinrom og vinkjellere.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS