Restaurant

Mange norske deltagere på "grüne woche"

Publisert Sist oppdatert
Iår deltar Norge på for 29. gang.Grüne Woche er en meget sentral arena for å synliggjøre norske aktører innen mat, opplevelser og reiseliv, og daglig leder i HANEN er stolt over å være med i landbruksministerens næringsdelegasjon.- Den norske deltakelsen på Grüne Woche gjennom flere tiår har vært meget viktig for utviklingen av det mangfoldet av lokale mat- og drikkespesialiteter og unike opplevelser vi idag kan finne over hele Norge, sier daglig leder i HANEN, (bildetFlere av bedriftene som deltar på den norske standen er HANEN-medlemmer, blant annet og .- Kvalitetsmerker som HANEN blir stadig viktigere for turistene, og vi gleder oss til å fortelle publikum på Grüne Woche om de flotte attraksjonene og spisestedene som finnes i Setesdalensier ved Hovden Fjellstoge.HANEN samarbeider også med for å promotere norsk seterturisme under Grüne Woche.- Hovedformålet med samarbeidet er å skape et nettverk blant norske setre og markedsføre norsk seterturisme. Vi ønsker med dette samarbeidet å øke den internasjonale interessen for setre, som en viktig del av Norges spennende opplevelser avslutter Bucher-Johannessen.
Internationale Grüne Woche BerlinBernt Bucher-Johannessen).Egge Gård, Smakfulle RomHovden Fjellstoge,Ann-Torill BriksdalNorsk seterkultur,

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS