Bryan Matthew Santos fra Brasserie France er en av servitørene du blir nærmere kjent med i NHO Reiselivs kampanje for å bidra til økt rekruttering til Restaurant- og matfag.

NHO Reiseliv-kampanje til finalen i EM i kommunikasjon

Rekrutteringskampanjen Smak deg frem har bidratt til å øke søkertallene til restaurant- og matfag. Nå kan den vinne gull i europamesterskapet i kommunikasjon.

Publisert

Rekrutteringskampanjen Smak deg frem ble initiert av NHO Reiseliv, som ett av mange tiltak i arbeidet med å dekke det store behovet for faglærte medarbeidere i reiselivet. Smak deg frem er utviklet av NHO Reiseliv i tett samarbeid med kommunikasjonsbyrået Trigger, som står sammen om finaleplassen i European Excellence Awards, ofte kalt EM i kommunikasjon.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS