Bryan Matthew Santos fra Brasserie France er en av servitørene du blir nærmere kjent med i NHO Reiselivs kampanje for å bidra til økt rekruttering til Restaurant- og matfag.
Smak deg frem
NHO Reiseliv-kampanje til finalen i EM i kommunikasjon
Rekrutteringskampanjen Smak deg frem har bidratt til å øke søkertallene til restaurant- og matfag. Nå kan den vinne gull i europamesterskapet i kommunikasjon.
Rekrutteringskampanjen Smak deg frem ble initiert av NHO
Reiseliv, som ett av mange tiltak i arbeidet med å dekke det store behovet for
faglærte medarbeidere i reiselivet. Smak deg frem er utviklet av NHO Reiseliv i
tett samarbeid med kommunikasjonsbyrået Trigger, som står sammen om
finaleplassen i European Excellence Awards, ofte kalt EM i kommunikasjon.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Lanserer kommersielt støttesystem for hoteller og hotellkjeder
Scandic Norge tildeles LINs inkluderingspris
Nord-Norge skaper mest verdi innen reiseliv per innbygger
SAS setter opp flere avganger og større fly foran fotball-VM
Geir-Rune Larsen er vinner av Ingrid Espelid Hovigs matkulturpris 2025
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Oslometeren: Enklere og rimeligere uteservering i Oslo
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Airbnb får stor bot i Spania for ulovlige utleieannonser