Restaurant

Norsk vinner i bacardi legacy

Publisert Sist oppdatert
er kåret til norsk vinner i en av verdens viktigste cocktailkonkurranser – . Nå har han sjansen til å vinne den attraktive tittelen som global vinner av Bacardi Legacy. Verdensfinalen arrangeres i San Francisco 22.–24. april 2016. Moes drink, , har dermed mulighet til å bli en Bacardi-klassiker, siden formålet med konkurransen er å oppdage nye drinker med potensial til å bli like berømte som Bacardi Mojito, Bacardi Daiquirí og Bacardi Cuba Libre.Moe Aljatt, som til vanlig arbeider på i Oslo, ble tirsdag kveld kåret til vinner av den nordiske finalen i bartenderkonkurransen Bacardi Legacy. Vinnerdrinken, Golden 93, består av Bacardi Carta Oro, dulce de leche og lime.– Det var helt tydelig at Moe Aljatt var grundig forberedt til konkurransen. Det å skape en cocktail som mange liker og som samtidig er unik, krever mye arbeid og tankevirksomhet. Med karismatisk og selvsikker scenenærvær, ga han en fantastisk presentasjon av sin drink Golden 93. Kombinasjonen av Moes personlighet og drinkens potensial, gjorde at juryen enstemmig kunne kåre ham til vinner, sier Trade Ambassador for Bacardi i Norge. Coupette Shaken and double strained
Moe Aljatt
Bacardi LegacyGolden 93Brooms & HatchetsAlex Ruas,Golden 9350 ml Bacardi Carta Oro30 ml Dulce de Leche2,25 ml lime juicePinch of refined saltGlass:Method:

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS