Kampanjen «Smak deg frem» ble tildelt gull i SABRE Awards (Superior Achievement in Branding, Reputation & Engagement) under prisutdelingen i London 2. april. På bildet står NHO Reiselivs Trine K Dabbadie på scenen sammen med representanter fra smak-deg-frem-skaperne Trigger.
Yngve Garen Svardal/KOM24
Rekrutteringskampanje har økt søkertallene til restaurant- og matfag - kampanjen vant også gull i SABRE Awards
Sabre Awards er en av de mest prestisjetunge PR- og kommunikasjonsprisene i verden - også kjent som VM i kommunikasjon
Trine Knudsen Dabbadie. er digitalsjef i NHO Reiseliv og hovedansvarlig for
kampanjen, og var den som mottok prisen på prisutdelingen i London denne uken.
I desember vant
kampanjen European Excellence Awards.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Lanserer kommersielt støttesystem for hoteller og hotellkjeder
Scandic Norge tildeles LINs inkluderingspris
Nord-Norge skaper mest verdi innen reiseliv per innbygger
SAS setter opp flere avganger og større fly foran fotball-VM
Geir-Rune Larsen er vinner av Ingrid Espelid Hovigs matkulturpris 2025
Mest leste artikler
Historisk gjenåpning: Nils Flatmark leder Savoy 1918s kjøkken
Hvordan KI revolusjonerer hotellbransjen: Effektivitet og personalisering
Oslometeren: Enklere og rimeligere uteservering i Oslo
Geir-Rune Larsen tildelt matkulturpris for rekruttering til restaurant- og matfag
Airbnb får stor bot i Spania for ulovlige utleieannonser