Anita Krohn er gjenvalgt som styreleder i Stiftelsen Norsk Gastronomi.
DSD
Samlet kraft for norsk gastronomi - Nye styreledere i Stiftelsen og Akademiet
Anita Krohn er gjenvalgt som styreleder i Stiftelsen Norsk Gastronomi, mens Ørjan Johannessen, Bocuse d’Or-vinner i 2015, er valgt til ny styreleder i Bocuseakademiet, det norske fagforumet for Bocuse d’Or. Johannessen overtar etter Geir Skeie, og blir samtidig president for Team Norway i Bocuse d’Or.
Stiftelsen og Akademiet er to separate organisasjoner med
svært tett samarbeid. Akademiet fungerer som faglig fellesskap og som
rådgiverkorps for nåværende og nye Bocuse-kokker. Stiftelsen er den utøvende
organisasjonen som organiserer konkurransene, finansierer og støtter
talentutvikling på vegne av samarbeidspartnerskapet, og som driver strategisk
arbeid for å styrke norsk gastronomi – nasjonalt og internasjonalt.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
199,- 599,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
19,- 149,-
KJØP
Nylige artikler
Spår tidenes sommerhandel - turistkommunene kan vente seg rekordomsetning
Samferdselsdepartementet har svak oppfølging av Bane NORs eiendomsvirksomhet, mener Riksrevisjonen
Drikkevarer står for 40% av convenience-omsetningen i Europa
Nordmenn velger pris og sentral beliggenhet fremfor luksus
Tromsø først med vedtak om å innføre turistskatt
Mest leste artikler
Ytri Island Retreat på Træna: Norges mest avsidesliggende luksushotell
Skattekommisjonen vil øke reiselivsmomsen: NHO Reiseliv advarer om dyrere norgesferie
Frokostbuffé og matsvinn: Slik kan hoteller kutte svinn med mindre tallerkener
Cruiseavgift møter motstand i norske kommuner: Vil ha lavere sats
Unike Hoteller løfter salgsprosessen med bedre innsikt og 70 prosent konvertering