Restaurant

Scandic-suksess med frokosten.no

Publisert Sist oppdatert
I forbindelse med den nasjonale frokostdagen 13. april lanserte Scandic i samarbeid med innholdsbyrået . Nå har nominert nettsiden i kategorien «. Kategorien inneholder de beste enkeltstående content marketing aktivitetene eller kampanjene, som gjennom relevant innhold har oppnådd engasjement og oppmerksomhet.- Det er utrolig stas at Frokosten.no allerede har blitt lagt merke til og er nominert i Content Marketing Awards. I Scandic satser vi knallhardt på frokost. Med Frokosten.no ønsker vi både å øke folks bevissthet rundt frokost og viktigheten av den når de velger hotell. Vi ønsker også å engasjere kundene våre og overraske med utradisjonelle frokosttips. Og naturligvis å forsterke kundenes inntrykk av at vi er best på frokost, sier markedsdirektør i Scandic.Scandic Nidelven har vunnet det uoffisielle norgesmesterskapet i frokost «Twinings Best Breakfast» ti år på rad. Scandic har så langt vunnet tre av seks fylkesseiere i årets konkurranse. Norges beste frokost kunngjøres i høst.Siden har hatt 8150 unike besøkende og over 23.000 sidevisninger på fire uker. Over 1800 har deltatt i konkurransen på Frokosten.no.- Frokosten.no er et godt eksempel på innholdsmarkedsføring, der vi skriver historier og deler kunnskap som engasjerer målgruppen, uten nødvendigvis å ha som mål at de skal kjøpe noe der og da. Scandic serverer Norges beste frokost, det er det mange som kan bekrefte. Vi er overbevist om at både hotellgjester og andre vil sette pris på at Scandic nå så raust velger å dele frokostoppskrifter og -historier, sier prosjektleder i Cloud Media.På Frokosten.no får publikum lære å lage alt fra omelett til gravlaks og håndbrygget kaffe, gjennom både tekst, bilder og filmer. De kan også se og lese reportasjer fra noen utvalgte lokalmatprodusenter som leverer sine produkter til Scandics frokostbord.
Frokosten.noCloud Media ServiceContent Marketing NorgeContent Excellence: ÅretsPerformance»Tine Birkeland, Anne Hagberg

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS