Restaurant
I VEKST: Leif Eliassen (til venstre) og Trond Jensen i Aass Bryggeri, Norges eldste.
Vokser på norsk eierskap og lokal tilhørighet
Med Hansa Borg og Ringnes på utenlandske hender, merker Aass Bryggeri effekten av å være norsk og familieeid.
Trond Jensen er salgssjef uteliv og Leif Eliassen ansvarlig for produkter og markedsføring i Aass Bryggeri. Vi møter dem på omtrent samme sted som det hele startet i 1834. Markedet er i kraftig endring, også for Norges eldste bryggeri.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Budsjettkuttet vil få store konsekvenser for Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger leiekontrakter og planlegger tre totalrenoveringer
Fyllingsgrad-rekord for Norwegian konsernet i november
Ekstraordinær vekst for lokalmat innen storhusholdning
Klassisk Bordeaux til god pris
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Skatteetaten intensiverer kontroller av serveringssteder i julebordsesongen
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Malling kjøper Hotelia: Blir ledende hotellrådgiver i Norden
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner