Restaurant

I VEKST: Leif Eliassen (til venstre) og Trond Jensen i Aass Bryggeri, Norges eldste.

Vokser på norsk eierskap og lokal tilhørighet

Med Hansa Borg og Ringnes på utenlandske hender, merker Aass Bryggeri effekten av å være norsk og familieeid.

Publisert Sist oppdatert

­Trond Jensen er salgssjef uteliv og Leif Eliassen ansvarlig for produkter og markedsføring i Aass Bryggeri. Vi møter dem på omtrent samme sted som det hele startet i 1834. Markedet er i kraftig endring, også for Norges eldste bryggeri.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS