Yoga i blendende vakker natur på Senja.
Nikolas Gogstad-Andersen | Visit Norway
Utenlandske turister søker stillhet og ro, men ikke stillesitting
Ingen tvil hos reiselivssjef Aase Marthe Horrigmo i Innovasjon Norge: Naturen er norsk reiselivs suverene bestselger.
Turistene elsker den norske naturen! Det er den vi har bygd
norsk reiseliv på de siste hundre årene og den er vår viktigste merkevare. Men
det er ikke bare natur de er ute etter. Vi ser at to av tre utenlandske
turister også gjerne vil oppleve kultur, kunst og historie når de er på besøk i
Norge, sier Horrigmo til Dagens Perspektiv.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
Kristiansand har verdens vakreste museum
De fleste reiselivsbedrifter mener markedet er godt eller tilfredsstillende
Staten bruker 1,2 milliarder kroner i året på Hurtigruten og Havila
Viktig presisering i budsjettforliket
Lanserer SAS Holidays
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner
Filefjellstuene satser stort med ny hotellsjef Anna Fehrm
Sterk vekst i soliditet og lønnsomhet i norsk overnattingsbransje 2024