Gato Negro er Viña San Pedros viktigste merkevare, kjent for sine smakfulle viner. Før suksessen i mer enn 80 land, startet det som en hyllest til den muntre følgesvennen til deres første vinmaker, en svart katt, som alltid var ved hans side.
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd
150,- 575,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd
1875,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd
1,- 145,-
KJØP
Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd
1430,-
KJØP
Nylige artikler
NHO Reiseliv og NHO Service og Handel vurderer sammenslåing
Færre drikker kaffe, men vi drikker mer
Budsjettkuttet vil få store konsekvenser for Innovasjon Norges reiselivssatsing
Strawberry og CapMan forlenger leiekontrakter og planlegger tre totalrenoveringer
Fyllingsgrad-rekord for Norwegian konsernet i november
Mest leste artikler
Opplev verdens beste vingård: Norskeide Vik i Chile
Dramatisk budsjettkutt truer norsk reiseliv og markedsføring
Innovasjon Norge kuttes: Norsk reiseliv mister 100 millioner
Filefjellstuene satser stort med ny hotellsjef Anna Fehrm
Sterk vekst i soliditet og lønnsomhet i norsk overnattingsbransje 2024