– Dis-loyalty oppmuntrer våre fans til å oppdage hoteller, restauranter og barer, sier Sharan Pasricha, grunnlegger og Co-CEO i Ennismore.

Omvendt lojalitetsprogram

Dis-loyalty er et banebrytende bonusprogram som tar en annerledes tilnærming til lojalitet, som oppmuntrer medlemmene til å utforske nye reisemål og belønner dem for å være illojale.

Dis-loyalty er utarbeidet av hotell- og restaurantselskapet Ennismore, og samler mer enn 75 hoteller og 150 restauranter og barer fra 10 globalt anerkjente merkevarer, inkludert 25hours Hotels, Mama Shelter, The Hoxton, Mondrian og SLS. Ennismore kaller seg et globalt kollektiv av livsstils-varemerker. De kommer også snart til Norge, med Hoxton Oslo, i samarbeid med Møller Eiendom og AB Invest. Hotellet skal stå klart i 2027.

For å lese denne saken må du være abonnent

Reiseliv1 & Convenience – nye saker på nett hver dag og 7 papirmagasiner i året. Alle abonnement gir tilgang til alle artikler på både reiseliv1.no og convenience.no samt e-utgaven.

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
3 mnd

150,- 575,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett og papir
12 mnd

1875,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
1 mnd

1,- 145,-

KJØP

Reiseliv1 & Convenience
Nett
12 mnd

1430,-

KJØP

Powered by Labrador CMS